Synpunkter & klagomål

Hjälp oss att bli bättre

Det är viktigt för oss att vårt arbete håller en hög kvalitet. De som vänder sig till oss har rätt att bli bemötta på ett rätt och riktigt sätt. Men ibland kan något gå fel, då är det värdefullt att vi får veta. Det ger oss möjligheter till förbättringar.

Med synpunkter och klagomål menar vi varje missnöje som kräver respons. Om någon vänder sig till oss för att klaga är det ett klagomål, oavsett vad personalen har för uppfattning.

Möjliga vägar

Ett snabbt, enkelt och miljövänligt sätt att framföra sina synpunkter och klagomål är att använda ”Synpunkts- och klagomålsblanketten” här på vår hemsida.

Givetvis kan man vända sig till Solberga by även på annat sätt t.ex. genom att ringa, mejla eller skriva ett vanligt brev. Klagomål behandlas vid möte i ledningsgruppen, som inom 14 dagar besvaras under förutsättning att kontaktuppgifter är bifogade. Du kan uppge ditt namn eller välja att vara anonym.

Formulär för synpunkter

    Välj ärende:

    Integritetsskyddspolicy *
    Genom att använda Solbergas webbapplikation för att lämna synpunkter samtycker jag till att mina personuppgifter hanteras i enlighet med Solberga bys integritetsskyddspolicy (se ”Integritetsskydd” under fliken ”Om oss”). Dina personliga uppgifter lagras i förtroende och vi kommer att lagra dem så länge det är nödvändigt för att hantera synpunkten, dock inte längre än 5 år. Om du vill att dina personuppgifter korrigeras, uppdateras, tas bort eller begränsas på något sätt vänligen kontakta oss.

    Kontakt

    SOLBERGA BY

    Solberga 27
    153 91 Järna
    info@solbergaby.se
    vxl 08-551 501 26

    Hare